Olej Rycynowy cz.1 : rzęsy + brwi + paznokcie


Cześć Dziewczyny, dziś chciałabym zacząć krótką serię o oleju rycynowym. Jego właściwościach i ogromnych plusach kosmetycznych. Nie chcę aby post był za długi , dlatego też podzieliłam go na kilka części. Dziś pierwsza, czyli : rzęsy + brwi + paznokcie. Część druga - OCM + twarz problematyczna, a trzecia - włosy




Dlaczego właśnie Olej Rycynowy? Zaryzykowałam ponieważ kosztował mnie 2zł-30ml. Stwierdziłam, że tyle pozytywnych opinii i cena przystępna, że warto spróbować.



Rzęsy i Brwi : Niestety nie posiadam zdjęć, przed rozpoczęciem kuracji. U mnie na razie trwa ona dwa tygodnie. Na starą , umytą szczoteczkę z tuszu nakładam olej rycynowy i przeczesuje rzęsy i brwi - banał. Nakładałam dwa razy dziennie - rano i przed snem. Mogłam sobie na to pozwolić, gdyż siedziałam chora w domu. EFEKT PO 2 TYGODNIACH ? Brwi są ciemniejsze - z czego się bardzo ciesze, gdyż wcześniej musiałam wypełniać je cieniami i zdecydowanie szybciej rosną. Jeśli chodzi o rzęsy tu nie nastawiałam się za bardzo, ale zostałam mile zaskoczona. Rzęsy również się przyciemniły i wydłużyły. Wydaje mi się , że jest ich nawet więcej. Najbardziej zadowolona jestem z efektu na dolnych rzęsach , gdyż była słabe, jasne i może z 4 na krzyż. Teraz są ciemne , dłuższe i zdecydowanie lepiej widoczne.

Paznokcie: Chyba były one w najgorszym stanie. rozdwojone od połowy, żółte, łamiące się - KOSZMAR ! Odrobinę oleju rycynowego i oliwy z oliwek podgrzałam może 30sek w mikrofali. W czasie oglądania filmu wcierałam taką olejową mieszankę w paznokcie. Do tej pory znalazłam na to czas może 2-3 razy ale i tak widzę efekt.  Na zdjęciach poniżej zobaczycie moje paznokcie w opłakanym stanie, ale widać powoli ze rosną już normalne zdrowe paznokcie bez rozdwojeń. Naprawdę w tak dobrym stanie dawno swoich paznokci nie widziałam. Skoro widze efekt po dwóch stosowaniach to zdecydowania nie przerwę.


PRZED:


PO 2 STOSOWANIACH:



Nie wiem, czy Wy widzicie różnice, ale ja ogromną. Wiem, wiem..dalej w opłakanym stanie - ale walczę ! Słyszałyście może jeszcze o innych zastosowaniach oleju rycynowego ?


Zuza :*






0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

KOSMO-MEDYK

KOSMO-MEDYK
07 MARZEC 2015

MAKE-UP SUPERSTAR

MAKE-UP SUPERSTAR
10 MARZEC 2015

ENCEPENCCE

ENCEPENCCE
12 MARZEC 2015

BLOGMONISZONA

BLOGMONISZONA
15 MARZEC 2015

GOODTOTRY

GOODTOTRY
8 MARZEC 2015

SZMINKO-MANIA

SZMINKO-MANIA
07 MARZEC 2015