Dzień Dobry + organizacja kosmetyków



Moje pierwsze spotkanie z blogosferą. Mam nadzieję, że spodoba Wam się tematyka i sekreciki mojego życia. Kilka słów o mnie: Uczę się na kierunku kosmetycznym. Marzy mi się kurs wizażu (aktualnie zostaje jedynie yt). Zbieram, zbieram na kurs wizażu, mam nadzieje że w końcu się uda! Właśnie przez moje zauroczenie ( a może już miłość [?]) kosmetykami, wizażem, pielęgnacją - stworzyłam tego bloga. Uwielbiam tworzyć domowe kosmetyki oraz sprawdzać nowości. Kocham tanie a sprawdzone perełki. Moja twarz jest zdecydowanie twarzą problematyczną. Od 13 roku życia walczę z trądzikiem - mogę stwierdzić że prawie mi się już udało go zwalczyć. Teraz wyskakuję jeden raz czasem.
Na blogu chciałabym Wam zdradzić co robiłam, co pomogło mi walczyć o lepszą siebie ( nie, nie miałam żadnej kuracji ani dermatologa). Może na dziś koniec o mnie ! Dziewczyny jeśli macie jakieś pytania , czy może pomysł o czym chciałybyście poczytać w tematyce kosmetyki, pielęgnacji (nie tylko skóry trądzikowej)- Koniecznie DAJCIE ZNAĆ ! Nie twierdzę, że będę w stanie odpowiedzieć na każde z Waszych pytań. Jednak jeśli ja nie będę znała odpowiedzi, sięgnę głębiej i popytam kosmetologów z którymi mam szczęście się dokształcać ( nie,nie mówię tu o regułkach szkolnych ). Oczywiście znając siebie raz czasem pojawi się post nie związany z domowymi kosmetykami itp.

Dziś chciałabym podać Wam kilka inspiracji dla domków kosmetyków. Ja szukałam długo. Zależało mi na akrylowych pojemnikach, jednak wtedy nie mogłam ich nigdzie dostać w miarę dobrej cenie. A tu proszę ! W Biedronce za ok.10 zł [!]  od dnia wczorajszego. Jestem chora, ale dziś rano polecę zobaczyć co i jak :)






Zdjęcia - z internetu. Jak tylko skuszę się na pojemniczki akrylowe- wstawie, żebyście sami mogli ocenić. Wasze Kosmetyki jakie mają domki? - moje aktualnie świecznik biały z IKEI (też polecam !), dlatego muszę szukać czegoś jeszcze.

Dziękuję i mam nadzieje, że blog przypadnie Wam do gustu ;*
Zuza



2 komentarze:

  1. Ja kupiłam dwa pojemniczki, wcześniej miałam już jeden i jestem z nich bardzo zadowolona :) Poszukuję jeszcze tych w rodzaju szufladek, mam też duży organizer obrotowy, ale ten nie spełniał swojej funkcji i został złożony...

    Witamy w blogosferze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje:* sama szukalam dlugo ale drogie, a te z biedronki zniknely od razu .. pozostalo mi tylko szukanie dalej :)

    OdpowiedzUsuń

 

KOSMO-MEDYK

KOSMO-MEDYK
07 MARZEC 2015

MAKE-UP SUPERSTAR

MAKE-UP SUPERSTAR
10 MARZEC 2015

ENCEPENCCE

ENCEPENCCE
12 MARZEC 2015

BLOGMONISZONA

BLOGMONISZONA
15 MARZEC 2015

GOODTOTRY

GOODTOTRY
8 MARZEC 2015

SZMINKO-MANIA

SZMINKO-MANIA
07 MARZEC 2015