KOSMETYKI Z BIEDRONKI: Tusz do rzęs BeBeauty


Jak znalazł się u mnie ten tusz? Bardzo proste. Z okazji świąt w biedronce dostępny był komplet tuszu oraz kredki do oczu za ok 15 zł (nie jestem pewna, ale tak mi się wydaję). Pierwsze wrażenie było pozytywne. Matowe, skromne opakowanie ze złotym napisem. Dodatkowo duża szczoteczka, którą uwielbiam. Jednak.. czy działanie jest tak dobre jak wygląd zewnętrzny?
Jeśli chodzi o dostępność, nie jestem pewna czy znajduję się jeszcze w biedronce. Cena też nie była jakaś wygórowana. W 15 zł mieściła się cena tuszu jak i kredki, więc sam tusz na pewno nie wyniesie więcej. Dobrze rozczesuje rzęsy i wydłuża, jednak niestety nie daje efekty pogrubionych rzęs, więc niestety nie dla mnie.






2 komentarze:

 

KOSMO-MEDYK

KOSMO-MEDYK
07 MARZEC 2015

MAKE-UP SUPERSTAR

MAKE-UP SUPERSTAR
10 MARZEC 2015

ENCEPENCCE

ENCEPENCCE
12 MARZEC 2015

BLOGMONISZONA

BLOGMONISZONA
15 MARZEC 2015

GOODTOTRY

GOODTOTRY
8 MARZEC 2015

SZMINKO-MANIA

SZMINKO-MANIA
07 MARZEC 2015